• Recycle Sint Elif Algu
  • speelgoed ruilen met recycle sint

Mensen Elif Algu

Een betere wereld: De oplossingen liggen voor het oprapen

Kijk, er is een select gezelschap in de wereld die daadwerkelijke opofferingen maakt voor een betere wereld. Die geen of weinig kleding koopt, niet vliegt, geen auto rijdt. Een groep die in principe gelijk heeft, maar geen gelijk krijgt. Om daadwerkelijk een cultuuromslag te maken, heb je beweging van de massa nodig. Daarbij moet je een leuke en simpel alternatief aanbieden die net zo comfortabel aanvoelt en misschien nog wel beter is, zodat het logisch is om een overstap te maken naar een duurzamere variant.

Lengte: 20-90 minuten

€1.495,00,-

i

Prijs is inclusief:

  • voorbereiding
  • reistijd
  • reiskosten binnen Nederland.

Prijs is exclusief 21% BTW

Excl. 21% BTW

Neem Contact Op
Over de talk

Bedrijven van de toekomst zijn zich bewust van Purpose Driven Marketing en concrete oplossingen, inspirerende acties en verhalen die niet alleen een merk versterken, maar ook een positieve impact hebben. Op de samenleving, leefomgeving, medewerkers en ja natuurlijk, ook op de business. Daarnaast kunnen we ook als individu ons steentje bijdragen. Een wereld van verschil maken op je eigen m2. Met de Recycle Sint inspireert Elif mensen om op een heel simpele manier iets goeds voor jezelf en de wereld om je heen te doen. Dus join the movement naar een betere wereld.

Over de spreker
Elif Algu

Elif Algu is eigenaar van duurzaam communicatiebureau Branding a Better World. Ze woont in Amsterdam en is moeder van twee. Geboren in Turkije, verhuist ze op haar 2e naar Nederland. Ook reist ze de hele wereld over. Haar vader zet zich veelvuldig in voor goede doelen en daaruit krijgt Elif haar chronisch optimistische drive om mensen en organisaties een beetje wakker te schudden. Ze bewust te maken van onze toegevoegde waarde voor mens, milieu en maatschappij en de oplossingen die voor het oprapen liggen. Branding A Better World bouwt aan merken die een bijdrage willen leveren aan een betere wereld via Brand Social Impact (BSI). Met haar initiatief Recycle Sint wil Algu mensen inspireren om een bijdrage te leveren aan de wereld.

‘Er zijn bijna te weinig problemen, voor alle oplossingen die we hebben.’

Elif Algu

Waarom gaat mijn hart in de fik?

Elif is zo iemand die tot in ieder vezel van haar leven een bijdrage wilt leveren aan een mooiere wereld. Als professional. Als moeder. Als wereldburger. Ze laat zien hoe leuk het kan zijn om je creativiteit in kunt zetten om mensen in beweging te krijgen en samen met kleine stapjes in actie te komen.

Michèle Sparreboom - Oprichtster Hart in de Fik
Anderen over Elif

Willemijn Maas Directeur AVROTROS (2006-2014)

“Smaakvol, gedurfd en doeltreffend. ”

PAUL LUIJTEN Directeur corporate affairs Schiphol (2000-2013)

“BABW heeft mij bij Schiphol in 2011 geweldig geholpen om de duurzaamheidsagenda te vertalen naar concrete zichtbare zaken op de luchthaven. Zij creëerden daarvoor de campagne check-in to sustainability. Daardoor ging een complexe materie opeens leven voor de passagiers maar ook voor de medewerkers.”

BAS BROOKMAN Productmanager Novartis (2017 – heden)

“Brand Social Impact (BSI) levert ons een win-win-win situatie op: het verdiept ons merk, biedt steun aan onze doelgroep en maakt de wereld een stukje beter.”