HartInDeFik is een social entreprise. Het is dé online marktplaats voor het zoeken, bekijken én boeken van een talks, locatie of bedrijfsuitje met een goed impact verhaal waar je hart van in de fik gaat– direct bij de aanbieder. Inhuren van onze sprekers, locaties of bedrijfsuitjes met een goed verhaal zorgt ervoor dat er iets moois en positiefs gebeurd in de wereld.

Kiezen voor onverwachte verhalen, locaties en uitjes van kwaliteit maar met een positieve impact op de maatschappij en het beter maken van onze wereld. Onze storytellers, locaties of uitjes en hun hart-in-de-fik verhaal kun je altijd inzetten: Of je nu een volle zaal wilt boeien of een team moet motiveren, met een goed verhaal maak je het verschil.

Het doel van Hart In De Fik is niet winst te maximaliseren, maar als maatschappelijk bewuste onderneming groei en goed doen met elkaar te verenigen om sociale impact te creëren en daarmee de duurzame business van de toekomst te creëren.

Missie
Hart In De Fik maakt het boeken van talks, locaties en bedrijfsexperiences met een goed MVO verhaal simpel, persoonlijk en transparant en ontzorgt daarmee zowel (event)organisaties, bedrijven als de aanbieders.

WIE

Michèle Sparreboom

Oprichter / Directeur Hart In De Fik

Michele is de bedenker, aanjager en oprichter van het platform Hart In De Fik. Het idee is ontstaan vanuit haar eigen praktijk als spreker/dagvoorzitter en de gasten van haar eigen talkshow You&Mies. Gewone mensen en initiatieven die ongewone dingen doen en daarmee een waardevolle impact hebben op de wereld. Verhalen die anderen aansteken. Verhalen die blijven hangen en waar je hart van in de fik gaat.

Voor Rabobank moet ik vaak sprekers boeken. Ik heb Michèle ontmoet en ik heb gehoord wat zij bereiken wilt met Hart In De Fik. Het heeft mij echt enorm geraakt. Ik vind het fantastisch. Absoluut een gat in de markt.

Marcel Splinter

Manager MKB, Rabobank Rotterdam